Na police vseh Lidlovih trgovin po Sloveniji prihaja četrta številka
revije Preprosto. Revija, ki nastaja v sodelovanju s slovenskimi kuharji,
pisci, oblikovalci in fotografi, združuje številne recepte, dekorativne ideje
in praznično navdihujoče zgodbe.
Poleg Lidlovih kupcev kakovost revije Preprosto prepoznava tudi domača
in tuja strokovna javnost. Prav pred nekaj dnevi je revija v New Yorku namreč prejela
srebrno nagrado za vsebinski marketing Pearl. S tem je revija Preprosto postala
prva slovenska korporativna revija, ki je nagrajena z najstarejšo nagrado za
vsebinski marketing v ZDA.
»Skoraj celo letošnje
leto je bilo v znamenju revije Preprosto, saj smo aprila prvič izdali poletno
različico revije. Aktualna, praznična izdaja revije nam je še posebej ljuba,
saj zaznamuje naše začetke na področju ustvarjanja navdihujočih vsebin za naše
kupce, zato se njenega izida vedno znova iskreno razveselimo,« je ob
predstavitvi revije dejala glavna in odgovorna urednica Tina Cipot, vodja službe za korporativno komuniciranje v Lidlu
Slovenija. Dodala je še: »Z vsebino
revije stremimo k aktualnosti, lokalnosti, nadpovprečni kakovosti,
relevantnosti za ciljno skupino, zanimivosti in povezanosti s ponudbo
kakovostnih izdelkov, ki so na voljo v Lidlovih trgovinah.«
Revija, ki ponuja več kot 100 strani zanimivega branja,
je plod dela slovenskih avtorjev. Podobno kot minula leta, so tudi letos k
sodelovanju pristopili številni blogerji, kuharji, pisci, ustvarjalci in
fotografi. Skupaj so ustvarili bogato vsebino, ki ponuja številne kreativne
namige za praznično dekoracijo doma, slastne recepte za malce drugačne
praznične večerje in navdihujoče zgodbe o čarobnosti praznikov s strani družin slovenskih
znanih umetnikov, kot so Marlenka
Stupica in Hana Stupica, Jelka
Reichman in Darja Reichman ter drugi. Med drugimi se je letos ustvarjalcem
prvič pridružil modni oblikovalec Aljoša
G. Krošlin, ki je oblikoval prav posebno, modno navdihnjeno božično
drevesce. Svoj košček prazničnega navdiha so z bralci delile članice kulturno
ekološkega društva Smetumet, ki se ukvarjajo
z edinstvenim oblikovanjem recikliranih izdelkov. Zgodbo o tem, kako se
pripravljajo na decembrske praznike, je z bralci delila tudi Veselka Pevec, prejemnica zlate kolajne na paraolimpijskih igrah v Riu.
»Predvsem nam
je pomembno, da z revijo zaobjamemo kar se da veliko različnih življenjskih
slogov in razmišljanj, ki jih imajo Lidlovi kupci. Tako pobrskamo po zakladnici
idej za tiste, ki radi sami ustvarjajo doma, pa se dotaknemo veganske ali
presne kuhinje, se lotimo kakšnih že pozabljenih tradicionalnih receptov in
seveda vedno poskrbimo za dobro branje, za zanimive zgodbe in ljudi, ki jih
vključujemo v revijo,« je na dogodku povedala Vanja Hočevar iz PM, Poslovni mediji, ki je bila izvršna urednica
revije Preprosto Prazniki 2016.
Kakovost
revije že večkrat nagrajena
Revija je odlično sprejeta le med Lidlovimi kupci, žanje
pa tudi pohvale med strokovno javnostjo. Poleg prestižne Pearl nagrade je
revija v minulem letu že drugič zapored prejela slovensko nagrado POMP za najboljšo
tiskano revijo in prvič za najboljšo naslovnico, bila pa je že drugo leto
zapored tudi med finalisti za nagrade ameriškega Inštituta za
vsebinski marketing (CMI).
Svoj delček mozaika v ustvarjanju revije Preprosto so
tudi letos dodali Lidlovi kupci. Na Facebook strani Lidl Slovenija je namreč
potekalo glasovanje o naslovnici revije. Naslovnica, ki krasi aktualno izdajo
revije Preprosto, je med tremi predlogi prepričljivo zmagala.
Foto: Marko Pigac
***
Ni komentarjev
Objavite komentar