Slider

script type='text/javascript'>var postcount = 11;

Preprosto - sveže, domače in okusno

Na police vseh Lidlovih trgovin po Sloveniji prihaja četrta številka revije Preprosto. Revija, ki nastaja v sodelovanju s slovenskimi kuharji, pisci, oblikovalci in fotografi, združuje številne recepte, dekorativne ideje in praznično navdihujoče zgodbe.
Na police vseh Lidlovih trgovin po Sloveniji prihaja četrta številka revije Preprosto. Revija, ki nastaja v sodelovanju s slovenskimi kuharji, pisci, oblikovalci in fotografi, združuje številne recepte, dekorativne ideje in praznično navdihujoče zgodbe. 
Poleg Lidlovih kupcev kakovost revije Preprosto prepoznava tudi domača in tuja strokovna javnost. Prav pred nekaj dnevi je revija v New Yorku namreč prejela srebrno nagrado za vsebinski marketing Pearl. S tem je revija Preprosto postala prva slovenska korporativna revija, ki je nagrajena z najstarejšo nagrado za vsebinski marketing v ZDA. 

»Skoraj celo letošnje leto je bilo v znamenju revije Preprosto, saj smo aprila prvič izdali poletno različico revije. Aktualna, praznična izdaja revije nam je še posebej ljuba, saj zaznamuje naše začetke na področju ustvarjanja navdihujočih vsebin za naše kupce, zato se njenega izida vedno znova iskreno razveselimo,« je ob predstavitvi revije dejala glavna in odgovorna urednica Tina Cipot, vodja službe za korporativno komuniciranje v Lidlu Slovenija. Dodala je še: »Z vsebino revije stremimo k aktualnosti, lokalnosti, nadpovprečni kakovosti, relevantnosti za ciljno skupino, zanimivosti in povezanosti s ponudbo kakovostnih izdelkov, ki so na voljo v Lidlovih trgovinah.«


Revija, ki ponuja več kot 100 strani zanimivega branja, je plod dela slovenskih avtorjev. Podobno kot minula leta, so tudi letos k sodelovanju pristopili številni blogerji, kuharji, pisci, ustvarjalci in fotografi. Skupaj so ustvarili bogato vsebino, ki ponuja številne kreativne namige za praznično dekoracijo doma, slastne recepte za malce drugačne praznične večerje in navdihujoče zgodbe o čarobnosti praznikov s strani družin slovenskih znanih umetnikov, kot so Marlenka Stupica in Hana Stupica, Jelka Reichman in Darja Reichman ter drugi. Med drugimi se je letos ustvarjalcem prvič pridružil modni oblikovalec Aljoša G. Krošlin, ki je oblikoval prav posebno, modno navdihnjeno božično drevesce. Svoj košček prazničnega navdiha so z bralci delile članice kulturno ekološkega društva Smetumet, ki se ukvarjajo z edinstvenim oblikovanjem recikliranih izdelkov. Zgodbo o tem, kako se pripravljajo na decembrske praznike, je z bralci delila tudi Veselka Pevec, prejemnica zlate kolajne na paraolimpijskih igrah v Riu. 
»Predvsem nam je pomembno, da z revijo zaobjamemo kar se da veliko različnih življenjskih slogov in razmišljanj, ki jih imajo Lidlovi kupci. Tako pobrskamo po zakladnici idej za tiste, ki radi sami ustvarjajo doma, pa se dotaknemo veganske ali presne kuhinje, se lotimo kakšnih že pozabljenih tradicionalnih receptov in seveda vedno poskrbimo za dobro branje, za zanimive zgodbe in ljudi, ki jih vključujemo v revijo,« je na dogodku povedala Vanja Hočevar iz PM, Poslovni mediji, ki je bila izvršna urednica revije Preprosto Prazniki 2016.

Kakovost revije že večkrat nagrajena
Revija je odlično sprejeta le med Lidlovimi kupci, žanje pa tudi pohvale med strokovno javnostjo. Poleg prestižne Pearl nagrade je revija v minulem letu že drugič zapored prejela slovensko nagrado POMP za najboljšo tiskano revijo in prvič za najboljšo naslovnico, bila pa je že drugo leto zapored tudi med finalisti za nagrade ameriškega Inštituta za vsebinski marketing (CMI).

Svoj delček mozaika v ustvarjanju revije Preprosto so tudi letos dodali Lidlovi kupci. Na Facebook strani Lidl Slovenija je namreč potekalo glasovanje o naslovnici revije. Naslovnica, ki krasi aktualno izdajo revije Preprosto, je med tremi predlogi prepričljivo zmagala. 

Foto: Marko Pigac
***
0

Ni komentarjev

Objavite komentar

both, mystorymag

NE SPREGLEJ

AVOKADO, ZDRAVO, BREZ GLUTENA
Copyright © Blaž Kuha 2024. Vse pravice pridržane.
izdelal by templateszoo