POSODOBLJENO: 12.4.2020
Splošni pogoji spletnega mesta blazkuha.si so sestavljeni v
skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ( ZVPot- UPB2) na podlagi priporočil GZS
in mednarodnih kodeksov za e- poslovanje.
Prodajni pogoji določajo pravice in obveznosti kupcev pri
naročanju izdelkov, ki so na voljo na spletni strani blazkuha.si, ter poslovni
odnos med ponudnikom in kupcem.
Celotna vsebina spletne strani, ne glede na obliko (
besedila, slike, filmi, zvoki itd) je zaščitena z avtorskimi pravicami. Vsebine
spletne strani se ne smejo uporabljati za drug namen kot za uporabnikovo osebno
gledanje, razen če ponudnik predhodno pisno in izrecno dovoli drugače. v
primeru zlorabe uporabnik kazensko in materialno odgovarja.
Z uporabno spletne strani blazkuha.si uporabnik sprejema in
soglaša z vsemi določbami splošnih pogojev. V primeru, da se s temi splošnimi
pogoji ne strinjate, vas pozivamo, da nemudoma prenehate z dostopanjem do
spletne strani.
Preberite si splošne pogoje in našo politiko zasebnosti,
katera se nanaša na vašo zasebnost in osebne podatke.
Skladno z določbami 32. člena ZIsRPS je obvezno obveščanje
potrošnikov s strani ponudnikov:
(1) Ponudnik pred sklenitvijo pogodbe na svoji spletni
strani in v splošnih pogojih poslovanja, če jih ima, jasno, enostavno in
razumljivo seznani potrošnika, katerega izvajalca IRPS priznava kot pristojnega
za reševanje spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom.
Ponudnik objavi vsaj firmo, elektronski naslov in telefonsko številko
priznanega izvajalca IRPS oziroma izvajalcev IRPS.
(3) Ponudnik, ki ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot
pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v
skladu s tem zakonom, potrošnika na to posebej opozori na svoji spletni strani
in v splošnih pogojih poslovanja, ali na drug primeren način, če nima spletne
strani in splošnih pogojev poslovanja.
(4) Ponudniki, ki se ukvarjajo s spletno prodajo ali
spletnimi storitvami, na svoji spletni strani objavijo elektronsko povezavo na
platformo za SRPS.
Pravica intelektualne lastnine
Ponudnik ima vse potrebne pravice za znamke in druge
izdelke, ki se nahajajo na spletni strani. Znamke, ki se nahajajo na spletni
strani, so zaščitene v skladu z
nacionalno in mednarodno zakonodajo. Z objavo znamk in omogočanjem
uporabe spletne strani se ponudnik ne odpoveduje pravicam, ki izhajajo iz
znamk. V primeru zlorabe znamk, uporabnik kazensko in materialno odgovarja.
Celotna vsebina spletne strani, ne glede na obliko, je z
zapisom zaščitena z avtorskimi pravicami. Nosilec vseh avtorskih pravic je
ponudnik spletna trgovina.
Spletna trgovina
uporabnik lahko nakupuje preko spletne strani, ki je
dostopna preko povezave:
blazkuha.si
zapisani splošni pogoji, so sestavni del pogodbenega
razmerja med ponudnikom in kupcem- kupoprodajna pogodba.
Z registracijo na spletno stran ali z naročilom preko
spletne trgovine, uporabnik potrjuje, da razume in sprejema splošne pogoje.
Za nakup v spletni trgovini, se uporabnik ne rabi
registrirati.
Informacije, ki jih najdete v spletni trgovini ( opis
izdelkov, fotografije, so približne). Pridružujemo si pravice do manjših
sprememb v opisu izdelka, brez obveznosti obveščanja uporabnika.
Ponudbe na strani so količinsko in časovno omejene. Količine
so objavljenih zalog na spletni strani so informativne in se lahko spremenijo
brez obvestila.
Cene in davki
Vse cene so izražene v EUR (eurih). Cene artiklov ne vključujejo
stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti
naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.
Ponudniku trgovina omogoča naslednje načine plačila :
- po prevzemu
- po prevzemu
- s plačilno oziroma kreditno kartico (
Eurocard/Mastercard, Visa, BA)
- po predračunu: z nakazilom na račun upravitelja blazkuha.si – Agencija GBM
d.o.o. po ponudbi / predračunu
Narava transakcije
Z oddajo naročila preko strani se strinjate, da ste FIZIČNA
oseba, da kupujete izdelke za osebno uporabo.
Ponudnik je posrednik, ki deluje pod blagovnimi znamkami
njegovega dobavitelja.
Preklic naročila
Ko uporabnik odda naročilo, prejme elektronsko pošto o
potrditvi prejema naročila. Uporabnik ima pravico naročilo preklicati, preden
prejme elektronsko obvestilo ponudnika, da je bila pošiljka odposlana ali
naročena k dobavitelju blagovnih znamk. Za preklic naročila pošlje uporabnik
ponudniku elektronsko sporočilo. Zahteva za preklic mora vsebovati ime in
priimek uporabnika, naslov, številko naročila in datum naročila, v zadevi ( e-
pošta), mora biti napisano: PREKLIC NAROČILA in ŠTEVILKA NAROČILA, katera je
zapisana v glavi potrditve naročila, ki jo dobite na vaš spletni naslov takoj
po potrditvi/oddaji naročila.
Odstop od pogodbe in vračilo izdelkov
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih
prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od
pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da
je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za
odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot).
Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru
vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma
najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila
o odstopu pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim
sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval
uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih
stroškov.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo
prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga dokler potrošnik ne predloži
dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo
prevzame vrnjeno blago.
Izdelek, katerega želite vrniti, mora biti :
neuporabljen, nenošen, čist in nepoškodovan, s pritrjenimi
etiketami in v originalni embalaži,
izdelke, ki so prodani v originalni embalaži, je potrebno
vračati v originalni embalaži z originalnimi etiketami
čevlji morajo biti vrnjeni v škatli od čevljev, pri čemer
škatla ne sme biti popisana, niti polepljena s poštnimi nalepkami in
selotejpom, ampak jo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo
če ste izdelek že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in
vračilo izdelka več ni mogoč.
Priporočamo, da previdno odprete embalažo in jo obdržite v
nespremenjenem stanju, na izdelku pa obdržite pritrjene etikete, dokler niste
prepričani, da je izdelek ustrezen. Pri nakupu oblačil, perila in kopalk
ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila, ne na golo kožo,
pazite tudi na puščanje sledov ličil in pudra. Pri vračilu čevljev pazite, da
čevlje odpoštljete skupaj s škatlo, v kateri ste čevlje prejeli.
v zvezi povpraševanja po dodatnih informacijah pričakujemo
vaše sporočilo na elektronski naslov: blazkuha@gmail.com
Izdelek, ki vam ne ustreza pošljite na spodnji naslov.
Izdelku priložite kopijo originalnega računa in nanj napišite številko vašega
transakcijskega računa, na katerega vam bomo najkasneje v roku 14 dni po
odstopu za ta izdelek nakazali vsa prejeta plačila, ki so bila potrošniku
zaračunana ob sklenitvi pogodbe ( oddaji naročila). Vračilo kupnine v gotovini ni mogoče.
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo
in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima
lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima
lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je
bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima
lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma
predpisane;
4. če je
prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil
vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na
običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o
značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z
oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne
napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila
napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati
napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči
osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno,
kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil
pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se
pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času
izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima
pravico od prodajalca zahtevati, da:
odpravi napako na
blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako
zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od
prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala,
nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi
izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom
dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Pri vračilih izdelkov, ki so bili plačani preko paypala,
vrnemo kupnino preko paypa-a. Pri vračilih izdelko, plačanih z kreditno kartio,
vrnemo kupnino za vrnjen izdelek na kreditno kartico. Pri vračilih izdelkov, ki
so bili plačani po povzetju ali nakazilom na račun, vrnemo kupnino na vaš
transakcijski račun.
Stroške povezane z vračilom blaga nosi uporabnik. Uporabnik
mora izdelke vrniti nepoškodovane.
Garancija
Ponudnik prodaja izdelke preverjene kakovosti.
Izključitev odgovornosti
Ponudnik ne zagotavlja točnosti, pravilnosti vsebine
objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo , ki bi jo
utegnil utrpeti uporabnik zaradi zanašanja na objavljene vsebine.
Podjetje odgovarja za celotno vsebino besedil in fotografij,
objavljenih na naši spletni strani.
Uporabnik si mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme pred
vstopom v spletno trgovino.
Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali
onemogočit dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar
pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni
odgovoren za povrnitev morebitne izgube, škode ali stroškov ( škoda), ki jih
ima uporabnik zaradi prenehanja delovanja spletne trgovine.
Pravica do obveščenosti
Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko
varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani, se
lahko brez zadržkov obrnete na naše predstavnike varovanja zasebnosti .
Na podlagi vaše zahteve vas bomo nemudoma obvestili - pisno
in v skladu s primerno zakonodajo - kateri osebni podatki, če sploh kateri, so
bili zbrani med obiskom spletne strani blazkuha.si
Pravo
Za reševanje morebitnih sporov je pristojno sodišče v Sloveniji.
Neveljavnost kateregakoli splošnega pogoja ne povzroča
neveljavnosti drugih pogojev.
Splošni pogoji pričnejo veljati z dnem: 12.4.2020
Ni komentarjev
Objavite komentar