Velika
nagradna igra ob 10. rojstnem dnevu Lidla Slovenija je pred dnevi dosegla svoj
vrhunec z žrebom glavne nagrade – kar 10 let brezplačnih nakupov v Lidlovih
trgovinah v Sloveniji.
Srečni nagrajenec, ki je nagrado uradno prevzel danes, je družinski človek, oče dveh otrok, Matej Bezovnik iz okolice Slovenskih Konjic. Foto: Marko Pigac / Lidl Slovenija |
Sreča je bila nagrajencu neizmerno naklonjena, saj so
Lidlovi kupci med 16. marcem do 24. majem na Lidlovi spletni strani vnesli več
kot milijon unikatnih kod s kuponov, ki so jih prejeli ob nakupu nad 10 EUR na
blagajni v Lidlovih trgovinah. »Praznovanje 10 let delovanja Lidla Slovenija na
trgu je dobro odmevalo med našimi kupci,« je povedal Gregor Kosi, generalni
direktor podjetja, ki je danes predal nagrado v roke srečnemu nagrajencu.
»Vseskozi se obračamo k našim kupcem in v desetih letih so ti v naših trgovinah
opravili več kot 160 milijonov nakupov. Prav zanje smo pripravili nagradno
igro, ki se zdaj zaključuje z izjemnim veseljem družine iz Slovenskih Konjic.«
Matej Bezovnik, ki v Lidlovih trgovinah najraje kupi
različne aparate in orodje, je ob prejetju nagrade povedal: »Ko so me
poklicali, da sem dobil glavno nagrado, me je prešinilo, da je to tako, kot da
bi dobil desetletno rento! V Lidlovi trgovini v Slovenskih Konjicah izjemno
radi nakupujemo, otroci imajo radi sladoled in čokoladne kroglice za zajtrk, pa
sirove štručke! Jaz se najraje sprehajam med hodniki na sredini, kjer vedno
dobim kaj zase, za svojo delavnico in vrt.«
Srečni nagrajenec je na podelitev nagrade pripeljal svojo
celotno družino, tudi svojo mamo, ki je na dogodku skrbno bdela nad kuverto z
darilnimi karticami. Na dogodku jim je s skladbama Za vedno in To mi je všeč
veselje naredita tudi Nina Pušlar.
10 let stalne skrbi za kupce in zaposlene
Lidl Slovenija je sicer del mednarodne
Skupine Lidl, ki je
trenutno prisotna v 30 državah po svetu, trgovine pa ima v kar 27 državah. Lidl
Slovenija ima trenutno 49 trgovin in več kot 1.300 zaposlenih. Kot pravijo v
podjetju, v središče svoje dejavnosti vedno postavljajo kupce. Držijo se
preprostega načela: ponujajo najvišjo kakovost po ugodnih cenah in želijo s
ponudbo več kot 1600 izdelkov lastnih in uveljavljenimi blagovnih znamk
zadovoljiti vsakdanje potrebe vsake družine.
Ob okroglem rojstnem dnevu Lidla Slovenija je številka 10
nosila prav poseben pomen. Praznovanje je s posebnimi aktivnostmi za kupce in
zaposlene trajalo 10 tednov zapored. Kar 10 tednov zapored je Lidl Slovenija
vsakemu kupcu podaril 10-odstotni popust na izdelke izbrane blagovne znamke,
vsak teden pa je bila na vrsti po ena blagovna znamka. Konec marca so
pripravili dneve veselja in po ulicah Ljubljane in Maribora za kratek čas
uvedli avtobusno linijo 10, ki je vozila med Lidlovimi trgovinami.
Ni komentarjev
Objavite komentar