Slider

script type='text/javascript'>var postcount = 11;

FOTO: Jej kot tvoj junak

BEKO kot premium sponzor FC Barcelona najbolje ve, kaj jedo njihovi junaki, da ostanejo v formi, zato so letos združili moči in pripravili kampanjo 'Eat like a pro', s katero želijo pomagati družinam do bolj zdrave prehrane in načina življenja s pomočjo njihovih produktov.
0


BEKO kot premium sponzor FC Barcelona najbolje ve, kaj jedo njihovi junaki, da ostanejo v formi, zato so letos združili moči in pripravili kampanjo 'Eat like a pro', s katero želijo pomagati družinam do bolj zdrave prehrane in načina življenja s pomočjo njihovih produktov.
JEJ KOT TVOJ JUNAK!


Svoje poslanstvo so predstavili na ekskluzivnem dogodku za medije in blogerje, ki se je odvijal v zelenem okolju ljubljanskega Botaničnega vrtaO kampanji je v sproščenem pogovoru z Georgem Meadom, PR direktorjem BEKO International in Ireno Plavec, vodjo blagovne znamke BEKO v Sloveniji, spregovorila Tereza Poljanič, simpatična kuharica in strokovnjakinja za zdravo prehrano.Iniciativo podpira tudi skupnost slovenskih Mami blogerk in še nekateri znani influencerji, ki so na dogodku predstavili izkušnjo zdrave prehrane svojih otrok in tudi pripravili eno izmed zdravih jedi.
Irena Plavec - vodja blagovne znamke BEKO v Sloveniji in George Mead, Beko International PR direktor, sta s Terezo Poljanič spregovorila o Bekovih vrednotah in viziji družbene odgovornosti ter lokalnih dejavnosti iniciative.
 »S tem, ko otrokom pokažemo, kaj jedo njihovi junaki, lahko naredimo zdravo prehrano vznemirljivo in jih navdušimo nad zdravim načinom prehranjevanja. Zato z veseljem predstavljamo BEKO Food Truck, poseben tovornjaček, ki bo obiskal večje kraje po Sloveniji. V njem se bo pripravljala zdrava prehrana po receptih nutricionistov FC Barcelona, s katero bomo družine z otroki navdušili nad zdravo prehrano, ki jo jedo njihovi nogometni junaki. V duhu zdravega načina življenja in nogometa bo na dogodkih na posebnem poligonu potekalo tudi tekmovanje v brcanju žoge na gol, kjer se bodo lahko v tehniki pomerili starši s svojimi otroki.« je razkrila Irena Plavec, vodja blagovne znamke BEKO v Sloveniji
Ponosni ambasadorji iniciative: skupnost Mami blogerke (Mami na off – Danijela Sluga, Nepopolna mama – Eva Lozina in Nina Držaj – Z ljubeznijo, mama) in Jure Marolt – Ljubki nesmisel.

Uspešno sodelovanje - nasmejana Beko ekipa iz Slovenije in Turčije.

Jedi je iz receptov nutricionistov FC Barcelona za goste pripravila Julijana Krapež, vrhunsko chefinjo iz Restavracije Strelec na Ljubljanskem gradu pod okriljem Kaval Group.

BEKO Food Truck, ki se odpravlja na misijo po Sloveniji, s katero bo otroke navdušil nad zdravo prehrano, ki jo jedo njihovi nogometni junaki.

Helena Čož in Lina Antolič iz agencije Luna TBWA, ki sta odlično izpeljali dogodek skupaj z Ireno Plavec.
FOTOGRAFIJE: NEJC PERNEK - DEAN DOBOKOVIČ

0

Ni komentarjev

Objavite komentar

both, mystorymag

NE SPREGLEJ

AVOKADO, ZDRAVO, BREZ GLUTENA
Copyright © Blaž Kuha 2024. Vse pravice pridržane.
izdelal by templateszoo