Pivovarna Pelicon z veliko dela, malo heca, Ce-pivom in dobrodelnostjo kljubuje koroni.
Če je bilo pred pohodom korone butično pivovarstvo pri nas cvetoča panoga, je v zadnjih mesecih postalo še ena tistih, ki se borijo za preživetje.
»Ko smo sredi marca zaman čakali tovornjake italijanskega partnerja, ki bi morali iz Ajdovščine k sosedom odpeljati prvo veliko pošiljko naših piv, resnično nismo vedeli, kako bo šlo naprej. V trenutku smo ostali brez vseh možnosti prodaje, lokali so se zaprli, veliki trgovci butičnega piva niso naročali, izvoz je padel v vodo...,« tiste prve dni in tedne opiše Matej Pelicon, soustanovitelj in glavni pivovar Pivovarne Pelicon. Osem mesecev kasneje so še vedno tu, z vsemi zaposlenimi, novimi pivi ter dobrodelno-prodajno akcijo, ki jo bodo zagnali na črni petek, 27. novembra. »Črni petek smo želeli izkoristiti nekoliko drugače, ne le za pospeševanje prodaje, temveč tudi za nekaj dobrega. Ker se akcija Božiček za en dan začne le nekaj dni po črnem petku, smo se odločili, da bomo kar 50 odstotkov od vsakega prek spleta prodanega piva med 27. in 29. novembrom predali organizatorjem akcije Božiček za en dan,« je povedal Matej Pelicon.
CE-PIVO SMO DOBILI MED PRVIMI NA SVETU
PRAVO PIVO ZA K POTICI IN DRUGI PRAZNIČNI POSEBNEŽI
Z LOKALNIM SODELOVANJEM DO RAZKUŽILA
Ni komentarjev
Objavite komentar